onsdag 29 mars 2017

Att bolla mellan barn och åtaganden

Livet som småbarnsförälder är inte alltid lätt. Oftast är det mest berikande och underbart, sen blir det ibland svårt att räcka till. Visst är det så att barnen är det viktigaste, inte alls det jag menar med detta. Problemet uppstår när jag har kunder och jobbåtaganden som jag faktiskt vill möta och leverera till. En tvåårings förkylningar och feber tar inte hänsyn till mina bokade möten eller mina planer med kunder. Tack och lov har vi förmånen att vara två vårdnadshavare som kan dela på det, så med lite pusslande, flytt av några kunder ett par dagar och hjälp av snälla vänner fick vi ihop även denna veckan med feber. Efter en hysterisk morgon blev det en ny blandning på spinningen och både jag och deltagarna fick oss en rejäl genomgång. Därefter har några kunder fått nya träningsprogram och några visat rörlighetsresultat, så roligt att se när arbete ger resultat! 

En av mina trogna spinnare är med på svettbilden efter passet! Finns ingen åldersgräns för att spinna och samla energi genom rörelse!

Trots en givande fm är det viktigaste att finnas för barnen så nu blir det fullt fokus på febrig dotter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar