lördag 4 mars 2017

Lite sent lördagsgodis

De senaste dagarna har jag legat lite sent på det med blogginläggen, så även idag. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Dagens lördagsgodis är faktiskt en podd som jag vill tipsa om, den tar mig ofta genom skogen på ett av veckans pass! Det är träningspodden! Jag gillar blandningen av tjejsnack och träningssnack som dom har. Nymyntande av uttryck och en god hjälp mot ökad folkhälsa med alla som hänger på efter deras inspiration!

Med värme rekommenderar jag att ni tar er en provlyssning på Louise och Jessica i kombination med valfri pulshöjande aktivitet <3 nbsp="" p="">
Har du inte teknisk kunskap för att hitta poddavsnittet via mobil eller andra alternativ så kan du klicka här för att hitta det!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar