lördag 11 mars 2017

Veckans topp tre

Denna veckans topplista börjar vi med att vädret här i söder har öppnat upp för att kunna börja nyttja cyklarna till och från dagis igen! Vår största påhejare är den femåriga sonen som glatt slänger sig ut på sin cykel och trampar iväg tillsammans med oss. Härligt när familjen får röra sig tillsammans, lämningarna blir inte bara en transportsträcka utan kvalitativ tid tillsammans. Samtalen som kommer under dessa cykelturer är fantastiska, samt för att citera min son: Med rätt kläder är det faktiskt inget problem om det regnar eller solen inte är framme. 


På andra plats kommer att jag fick hoppa in som vikarie för en kollega som befinner sig på semester denna veckan och hålla en klass i indoor running! Det är så roligt att coacha folk i löpning! Ser fram emot att själv få komma igång att springa smärtfritt oxå! Största plusset är att jag klarade av att springa genom programmet själv utan att knäet gav sig till känna, det känns stort!


På tredje platsen hamnar fredag kvällen med familjen! Min man hade lyxigt nog gjort egen sushi och vi samlades alla i soffan för att umgås, dela tankar och äta gott. Även barnen tog sig glatt an dom "konstiga rullarna" och smaskade i sig.


Med önskan om ett härligt avslut på denna och en härlig start på nästa vecka avslutar jag här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar