tisdag 7 februari 2017

En femårsdag

Att vara mamma är nog det svåraste och mest underbara jag fått vara! Svårt för att det inte finns något facit på vad som är rätt! Listan på vad som gör det underbart är lång, men inte minst den totalt villkorslösa kärleken jag får av barnen oavsett om jag förtjänar den eller ej! 

Den 8:e februari är dagen som för fem år sedan gav oss vår son! Denna ljuva, fnissiga, busiga, kloka, fundersamma, livliga person! Han som ofta får mig att se livet ur ett annat perspektiv! Han som lär mig så mycket varje dag! Han som kan få mig att gråta av frustration och uppgivenhet men även han som med ett ord kan få mig att känna mig så fullkomligt komplett och älskad! 

I några veckor nu har han berättat för oss att han tror det är fantastiskt att fylla fem år! Förväntningarna är höga, paketen inslagna, frukostens "smörgåstårtor" (läs små mackor) är gjorda. Den beställda byggtårtan har vi amatörmässigt försökt knåpa ihop med massor av kärlek. Nu återstår det bara att se om det är så där fantastiskt att fylla fem som han tror ❤ Sov gott! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar