onsdag 1 februari 2017

På't igen

Jag har varit tyst för livet har krävt fokus på vardag och tillvaro. Det har varit underbart att vara hemma hos familjen, jobbat några dagar och träffat underbara kollegor och medlemmar. Dagen idag har varit omtumlande med förlusten av min älskade farfar, avsked till familjen och pterresa till Halmstad. Imorgon går utbildningen vidare och jag hoppas huvudet ska hänga med och gilla all ny kunskap som ska stoppas in!


Här är en bild på min farfar, vän och förebild! Han är mannen som skaffade dator vid 85 års ålder och gick en datakurs. Vid 95 skaffade han skype så han kunde se oss när vi pratade. Han har alltid legat i framkant o velat mer. Varje månad skrev han dagbok och mailade ut den till alla oss barnbarn så vi kunde läsa om hans liv. Nu får han vila, en månad innan sin 99 års dag var han full av liv. Levde själv men blev inlagd igår och imorse somnade han in, klar i huvudet till slutet. Jag snörvlar o saknar samtidigt som jag är så glad och tacksam för hans liv och allt han varit för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar