söndag 26 februari 2017

Veckans top tre

1. Måndag kväll blev en oas med en god vän. Mitt i allt kaos som just nu är livet fick jag åka iväg efter att barnen somnat på bio med Linnea. Båda våra pojkar (som är vänner) blev lätt upprörda över att mammorna skulle på bio utan dom. Vi hade en liten bubbla av skratt och återhämtning som gjorde gott för själen!

2. Onsdag blev en riktigt givande utbildningsdag i Lund via jobb med titeln PT Get Go. Roligt att få lite bättre grepp på vad förväntningarna på mig i min nya roll som PT på Actic kommer innebära. Tack för dagen! Utbildningstemat fortsatte sedan med direktares till Halmstad och sista helgen på PT utbildningen. Dagarna har inneburit kettelbellkurs, testmetodik och tester (kanske har du sett min sprint på Instagram @ptlillaax), samt idrottsskador och klienter! Pust, med blandade känslor går vi in för landning idag med praktisk tentamen!


3. Idag på lunchen var ändå veckans höjdpunkt när jag fick möta familjen på Halmstad station och visa dom vart jag hängt sista veckorna! Arvid var grymt taggad och satt redo med mössan på två timmar före avfärd imorse! Väl framme är det klart grabben skulle få känna på lite skivstång! Underbar känsla att ha dom alla hos mig!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar