lördag 11 februari 2017

En kall framgång

Mycket ny kunskap har letat sig in i huvudet och igår när jag trillade i säng somnade jag med ett sug att få göra något jag behärskar. Därför snörade jag på mig skorna när jag vaknade och efter obligatorisk uppvärmning gav jag mig ut på en löptur. 


Tempot var satt till lågt så att jag hela rundan fick hålla igen för att inte överstiga måltiden. Resultatet var en grym skön känsla! Tog dryga km innan jag ens kände knäet och jag kunde bibehålla löpning genom hela turen.


På den negativa sidan var det lite onödigt kallt eftersom suget ut var så stort att jag glömde ta på löparjackan under reflexvästen plus att vantarna låg kvar inomhus. Brrr.


Nu kvarstår det att fortsätta med mina stretchövningar för knäet och kombinera med styrketräning så ska det nog bli bra! 

Summa summarum är att morgonen bjöd på en kall framgång!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar