lördag 18 februari 2017

Lördagsgodis

På lördagarna framöver kommer jag att bjuda på något lördagsgodis i annorlunda tappning. Ibland kan det vara någon produkt jag fallit för och vill slå ett slag för eller så kanske det är en person jag vill hylla eller en blogg som jag tycker är grym och gärna delar med mig av. 

Idag börjar jag med att tipsa om en förebild inom träning för mig! Varför? För denna människa verkar få till just den balansen jag själv eftersträvar mellan träning, jobb, familj och ja, livet i allmänhet! 

Personen jag skriver om är Karin Axelsson som driver www.fitnessochhalsa.se där hon skriver så här om sin egna blogg:

Fitness & Hälsa är en blogg som till stor del handlar om hur jag får till träning i en vardag med jobb, familj med två barn, stort hus och andra intressen. Vill man träna så går det, oavsett hur mycket annat man har att göra. Här hittar du allt från svettiga tabatapass till långpass av löpning och ceasarsallader med mycket kyckling till kladdiga kladdkakor med vispad grädde och hälsosamma bakverk av dadlar och kokosolja.


Jag delar Karins filosofi att få till livet med alla delar, om att må bra i sin hälsa och träning, men inte på bekostnad av att offra bort livets goda! På fitness & hälsa får du inte bara härlig läsning, men konkreta träningstips, goda recept och njutbara livsråd. 

Vad sägs om att läsa om konkreta träningstips under hennes workoutstories, eller scrolla bland fantastiska recept under kitchenstories, där det senaste om ugnsbakad gröt lockar enormt. Ska bli riktigt roligt att testa det! 


Så om du inte redan gjort det är det dags att klicka vidare och kolla in denna blogg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar